IndlæserVent venligst…
Indlæser
Del af forlagshuset Lindhardt og Ringhof

http://www.alfabetaforlag.dk/
198 , 00 kr.
247 , 50 kr.
ZOOM - Bog

ZOOM - Bog

ZOOM er et visuelt og komplet materiale, der i 10 kapitler kommer hele vejen rundt om sprogtilegnelses-disciplinerne og de grundlæggende færdigheder.

Materialet indeholder blandt andet:

- Masser af spændende opgaver, der lægger op til par-arbejde med fokus på mundtlighed
- En kort roman, “Kæreste - nej tak”, med tilhørende opgaver. Følger gratis med grundbogen.
- Hjemmeside zoom.alfabetaforlag.dk med indtalte dialoger fra filmene, lytteopgaver, den indtalte roman samt opgaver til romanen.
- Lærer-dvd med 10 korte film

ZOOM tager højde for den udfordring, lærerne står over for med løbende optag og heterogene klasser. Med Zoom kan der laves differentieret undervisning med ét grundbogsmateriale. Hvert kapitel har sin dobbeltgænger på et højere niveau, og kursister med forskellig progression kan derfor tilgodeses på samme tid.

ZOOM kan bruges på tre forskellige måder alt efter klassesammensætningen:

- Homogene hold: Progressivt fra start til slut på det basale niveau og derefter det højere niveau.
- Heterogene hold: Differentieret, så alle gennemgår det basale, mens der kan suppleres med sværere opgaver til hurtige kursister.
- Løbende optag: Parallelt, så nye kursister laver de basale opgaver, samtidig med at resten af klassen arbejder på et højere niveau.

Læs mere >

< Læs mindre

Engangsbog
På lager
168 sider
Udg. dato:
10. jan. 2013

ISBN:
9788763603010
Fag: Dansk som andetsprog Niveau: DU2 Forlag: Alfabeta
198 , 00 kr.
247 , 50 kr.
Prisen er inkl. moms
Prisen er ekskl. moms

En del af serien Zoom

Zoom er et komplet materiale, der i 10 kapitler kommer hele vejen rundt om sprogtilegnelses-disciplinerne. Materialet indeholder blandt andet:

...
Se mere 
”ZOOM tilbyder nogle rigtig gode og brugbare opgaver, og de underbygges fint af filmene. De mange billeder i materialet er med til at gøre det lettere for eleverne at tilegne sig ordforrådet, og de mange varierede opgavetyper gør det mere interessant for eleverne at arbejde med opgaverne. Derudover er det rigtig godt, at der arbejdes meget med elevernes mundtlige sprog.”
Læsepædagogen
Feltgruppe